torsdag 16 juli 2009

Slit och släp

Äntligen är panelen på plats,reglar, isolering, förhydringspapp och stockpanel , i den ordningen är allt på plats. Kamrat Lund kom och fixade regelverket på tisdagen, assistent Larsson och jag isolerade och fixade pappen och panelen onsdag och torsdag så nu kan jag koppla av en aning. Frun har skött gräsklippning , ogräsbekämpning och markservice, hon har jusst varit på Ålandsresa måndag och tisdag med sin familj så hon är full av energi. Själv var jag till Akademiska sjukhuset i Uppsala i måndags för mottagningsbesök hos Dr. Konstatin S. som lovade att fixa till mina besvär i armar och ben med de snaraste. Fisket har fått stå tillbaka under byggtiden , men vi ,assistenten och jag var på Marmen på onsdagkväll och tog ett par gösar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar