onsdag 9 september 2009

090909

Noll nio, noll nio, noll nio.
Ja, någonting måste jag väl skriva ner idag. Lyssnade på webradion Gotland runt idag där min dotter och måg intervjuades, det var trevligt. Annars har dagen varit lugn, hängde näten efter fisketuren till Enskär igår, fiskelyckan var så där, 2 öringar och en abborre. Det verkar vara för tidigt för havsöringen, det måste bli lite kallare i vattnet. Rehabiliteringen efter operationen går långsamt, det har gått 5 veckor och ingen större förbättring i arm och ben, men heller ingen försämring så det är bara att bita ihop. Ikväll skall jag ligga i soffan och titta på fotboll, Sverige Malta, Kitty Hult har gått till grannen på "klädparty", Nisse Hult ligger och gosar med mina tår och tjocka fröknarna vet jag inte var dom är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar